we komen!!!!!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van mary egeraat - WaarBenJij.nu we komen!!!!!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van mary egeraat - WaarBenJij.nu

we komen!!!!!!!!!

Door: roel & mary

Blijf op de hoogte en volg mary

15 Maart 2009 | Australië, Sydney

Hallo lieve mensen,

Het is al weer een heel tijdgeleden sinds onze laatste bericht. We hebben het een beetje druk nu met de gezinsuitbreiding. Ik ga er nu geen lang verhaal aan wijden, want over ruim een week zijn we er al. We komen op 24 maart aan en gaan 18 april weer weg.
Mijn zus is zo vriendelijk om haar huis voor ons beschikbaar te stellen.
Het zal voor onze kleine Kit wel een hele onderneming zijn. Nieuwe omgeving, kou, dag nachtritme anders. Moet nog even niet denken aan een baby met een jetlag. We merken het wel.
Natuurlijk willen wij iedereen zien en iedereen ons. Echter zullen we niet wij bij iedereen langskomen. We willen niet te veel met Kitje slepen. En we hebben ook geen auto.
In Den Helder kunnen we het meesten lopend wel af(Roel klaagt er nu al over :)).Wat heerlijk om niet steeds de auto te hoeven pakken als je ergens heen wilt. Ook heb ik nog een fiets in Den Helder staan. Heerlijk weer lekker fietsen! Als het niet regent dan.
We willen wel vragen of vrienden etc. ons willen bezoeken. Het is voor ons en zeker Kitje onbegonnen zaak om iedereen op te zoeken. Hoeveel mensen er al niet hebben gezegd; “jullie komen toch wel lang he?”. ..
Iedereen is altijd van harte welkom.
Mijn zus woont in de Schagerstraat 13
Bel wel eerst even. tel: 0223617520

Ik laat het hier maar bij, want straks kunnen we alles in levende lijve aan iedereen vertellen.

Heel veel liefs Roel en Mary



  • 14 Maart 2009 - 23:47

    Marian En Richard:

    De hele familie kijkt naar jullie uit. Tot snel!

  • 15 Maart 2009 - 12:19

    Marion En Leo:

    We verheugen ons erop julie en de kleine Kit te zien. Goede reis!!
    Liefs Marion

  • 15 Maart 2009 - 14:06

    Elisabeth:

    Hoi Mary,

    Jammer dat we niet in NL wonen, anders kwam ik je fikse zoon beslist bekijken.
    Ik ben blij te horen/lezen dat jullie geen problemen gehad hebben met brand- en/of wateroverlast. We hebben vaak aan jullie gedacht en op de kaart gekeken hoever alle narigheid bij jullie vandaan gebeurde.

    We wensen jullie een goeie vlucht, want het is wel een eind met zo'n kleine op sleeptouw. Beetje jenever met suiker mee? Ouderwetse methode om kleintjes rustig te houden geloof ik. Tja, je kweekt er natuurlijk wel een bepaalde verslaving mee, dus toch maar liever niet doenlijkt me.

    Veel plezier en we horen het wel weer.

    Liefs van ons beidjes aan jullie alledrietjes

    Elisabeth

  • 15 Maart 2009 - 17:05

    Melle&bianca:

    hallo mensen
    ik kijk er op uit om jullie weer eens te zien het is zo lang geleden??

  • 16 Maart 2009 - 07:49

    Opa Tuin:

    Welkom, welkom, welkom
    Opa Tuin

  • 16 Maart 2009 - 08:22

    Yolanda:

    en nu is het al bijna zover !!!!!!!!!!!!! goede reis ennnnnnnnnnn tot gauw!!!!!we bellen hoor om bij jullie langs te komen. liefs yolanda

  • 16 Maart 2009 - 15:21

    Job:

    Tot gauw hoor enne een heeeele goeie reis met de kleine kit... kan niet wachten jullie even te zien en te spreken xxxxxxxx

  • 18 Maart 2009 - 11:25

    Nanda:

    Hoi beste mensen,

    Spannend zeg even weer op jullie oude woonplaats met alles erbij.
    Ik hoop dat de vliegreis wat ontspannen verloopt.
    Wat heeft jullie zoon toch een lekker bekkie.het zal inderdaad wel tegen vallen het is hier nog niet echt warm.Wat zou je zus blij zijn zeg je weer gewoon te zien.Ik kom op je verjaardag zeker langs.
    Vast tot ziens.
    vele lieve groeten van Nanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

emigratie naar Australie.

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2009

nieuwe telefoonnummers

15 Juni 2009

we komen terug

21 April 2009

vervolg weer thuis

20 April 2009

Weer Thuis

15 Maart 2009

we komen!!!!!!!!!
mary

emigratie naar Australie.

Actief sinds 31 Mei 2006
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 51576

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2006 - 04 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: