vervolg weer thuis - Reisverslag uit Sydney, Australië van mary egeraat - WaarBenJij.nu vervolg weer thuis - Reisverslag uit Sydney, Australië van mary egeraat - WaarBenJij.nu

vervolg weer thuis

Door: roel & mary

Blijf op de hoogte en volg mary

21 April 2009 | Australië, Sydney

Hallo lieve mensen,

Nog maar even een wat uitgebreider verslag. Na een hele lange reis en een redelijk goede nacht, zijn we weer even wat meer mens. Kitje was erg moe, het laatste stuk van de reis sliep hij alleen nog maar, zelfs tijdens het in en uit stappen van onze laatste vlucht naar van Sydney naar Port Macquarie. Onze hoofden hielden het ook niet meer recht. Het is allemaal best goed verlopen. Het eerste stuk was 12 uur, we hebben allemaal wel wat slaap gehad. In Maleisië ingeboekt in een hotel en heerlijk even gerust en gebadderd. We gingen redelijk uitgerust het laatste stuk van 8 uur weer in. De laatste uurtjes waren wel wat zwaar, we zaten er allemaal door heen. In Sydney konden we na een uur pas bij onze kinderwagen, die we ergens achterin de aankomst hal konden ophalen. Niks geen kinderwagen bij de gate. Erg jammer. Bij de douane totaal geen problemen met het babyvoer invoeren, we konden zo doorlopen. Dus Els; de zak snoep hebben we ook nog lekker. Het was in Sydney even zoeken naar de juiste vertrekhal. Bij het inchecken wilde ze ons laten betalen voor extra kilo’s( 140 dollar), die we volgens ons niet hadden, want je mag 10 kilo extra voor de baby mee. De meneer van de Quantus beweerde dat je geen extra kilo’s voor de baby mee mag. Ik hem uitgelegd dat we al op de terug weg zijn en nergens anders problemen hebben gehad. De regels waren sinds 1 april verandert zei hij en hij gaf me een foldertje met de nieuwe regels, waar notabe op staat dat de regels voor een baby niet verandert zijn. Bij air New Zeeland stond dat je gewoon 10 kilo mee mag. Ik hem daarop gewezen en gezegd dat ik niet ga betalen. Ik was er helemaal klaar voor om mijn laatste restje energie te verspillen aan het uitgebreid in discussie gaan met deze man. Ik had nog wat verdere strategieën in gedachten, maar gelukkig, na overleg met een collega, hoefde we niet te betalen. Bij aankomst in Port Macquarie, werden we verwelkomd met een enorme regenbui en harde wind. Niet echt prettig bij het landen, moet ik zeggen. We zijn allemaal erg blij weer thuis te zijn. Kitje lag al snel in bed, dit gaf ons de kans om alles uit te pakken. S’avonds lag ik om kwart over 7 al in bed en Roel niet veel later. Kitje was om 2 uur klaar wakker. 2 Uur wakker geweest en sliep vervolgens tot 10 uur!
En om 12 uur weer. Ik ga hem nu wakker maken(2 uur later) en even naar de dagopvang brengen. Roel ligt alweer te pitten.
Het is best lekker om weer thuis te zijn, hoewel ik Nederland en alle vrienden en familie nu al missen. We hebben een geweldige tijd gehad en vond het heel erg leuk om Kitje aan iedereen te zien. Allemaal erg bedankt voor de fijne tijd! Foto’s volgen nog.

Liefs Roel en Mary

  • 21 April 2009 - 06:57

    Marjolein:

    zoals je weet vonden wij het ook erg leuk om jullie weer te zien en Kit te leren kennen. Fijn dat de reis redelijk goed verliep en succes met wennen thuis. Groetjes en een knuffel voor Kit van ons

  • 21 April 2009 - 21:10

    Lies:

    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen! Vond het erg leuk en gezellig je weer live gezien en gesproken te hebben en je mooie lieve knulletje eens gezien te hebben! En vind het erg vreemd dat je nu weer weg bent! Was al weer snel gewoon dat je in de buurt was, kan ik het nummer Maryholland weer uit mijn telefoon wissen :(.
    Aram was trouwens de volgende dag snotverkouden en had een tand erbij! Dus niet zo gek dat hij zn dag niet zo had!!
    Dikke tuut Lies

  • 23 April 2009 - 07:08

    Opa Tuin:

    Blij te horen dat alles goed is verlopen.Ook ik heb intens van jullie bezoek genoten en ik zal jullie, en vooral Kit missen.Maar ja, dat moet maar weer wennen.Ik ben weer druk met de camping en dat geeft afleiding.Misschien nog een klein Aprilpraatje, en anders tot Mei.
    Groetjes Opa

  • 27 April 2009 - 09:41

    Yolanda:

    ben weer helemaal bij gelezen , kon het helemaal voor me zien hoe jullie na zo n reis dat gedoe op t vliegveld er nog even bij kregen grrrrrrrr.hoop dat jullie inmiddels weer een beetje gesettled zijn.ik ben wat fotos aan het uitprinten die komen gauw naar austr samen met de gouwe ouwe, je weet wel van je tante. veel liefs tot schrijfs xxx van ons allemaal Yol

  • 27 April 2009 - 09:48

    Yol:

    psje twee reacties op je weer thuis!!!!, volgens mij is iedereen nog bezig aan jullie bezoek te denken , het was te gek he ,druk maar leuk he xx

  • 27 April 2009 - 09:51

    Yol:

    oja ennnnnn AZ is kampioen !!!!!!!!!!!!
    het was groot feest hier vlakbij. nu ga ik echt stoppen doeiiiiiiiiiiiiiiii

  • 27 April 2009 - 11:01

    Lieve Mary:

    Het was gewoon weer als vanouds behalve dt we nu opeens kids-gespreksstof hadden,haha! Dikke tuut,Hil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

emigratie naar Australie.

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2009

nieuwe telefoonnummers

15 Juni 2009

we komen terug

21 April 2009

vervolg weer thuis

20 April 2009

Weer Thuis

15 Maart 2009

we komen!!!!!!!!!
mary

emigratie naar Australie.

Actief sinds 31 Mei 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 51576

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2006 - 04 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: