Weer Thuis - Reisverslag uit Sydney, Australië van mary egeraat - WaarBenJij.nu Weer Thuis - Reisverslag uit Sydney, Australië van mary egeraat - WaarBenJij.nu

Weer Thuis

Door: roel & mary

Blijf op de hoogte en volg mary

20 April 2009 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Even heel kort;
De reis is goed verlopen en we zijn allemaal weer gezond en wel thuis aangekomen. Ook hier was alles goed, de housesitters hebben goed voor het huis en de beestjes gezorgd.
Meer nieuws volgt,

Groetjes, Roel, Mary & Kit

• 20 April 2009 - 18:35

Yolanda:

wilde welcome home sturen maar te laat ... fijn dat jullie goed thuis zijn gekomen !!!!!!!!!!!! schrijf nog uitgebreid , het was fijn jullie weer gezien te hebben !!!! liefs Yol en the rest xxx

• 20 April 2009 - 20:38

Richard:

Hoi Mary, Roel en Kit,
    Fijn dat jullie weer gezond zijn aangekomen. Vond het heel leuk om jullie even te zien in Nederland (en Kit te bewonderen - wat een leuk kereltje). Begreep van Marjan dat haar vliegtuig naast die van jullie stond. Ze heeft maar kort met jullie kunnen spreken vanwege problemen met inchecken. Ze heeft jullie nog wel gezocht bij de gate, maar in de drukte niet kunnen vinden.