we komen terug - Reisverslag uit Sydney, Australië van mary egeraat - WaarBenJij.nu we komen terug - Reisverslag uit Sydney, Australië van mary egeraat - WaarBenJij.nu

we komen terug

Door: roel & mary

Blijf op de hoogte en volg mary

15 Juni 2009 | Australië, Sydney

Hallo lieve mensen.

Ik krijg veel reactie van mensen die zeggen dat ze al een tijdje niets hebben gehoort. Nu dat kan kloppen we hebben hier een rommelige tijd op het moment. En dus druk en veel dingen aan ons hoofd, waardoor het mailen even op zich laat wachten.
Na lang wikken en wegen hebben we besloten om terug te komen. Zoals sommige wel weten, mis ik Nederland al een hele tijd. En nu met Kit des te meer. Alle leuke dingen en soms moeilijke dingen kan ik niet met anderen delen. Ook ben ik van mening dat Kit meer mensen nodig heeft om aan te binden. Heb ooit eens op school geleert dat een kind voor hun derde jaar op zijn minst aan 5 mensen moet kunnen hechten om een goeie ontwikkeling qua hechting tot stand te brengen. Ik vind dit heel belangrijk.
Ik voel me na bijna 3 jaar nog steeds een vreemde in eigen land. Het sociale leven wil maar niet van de grond komen. We zijn altijd maar op zijn drietjes aangewezen. Ik vind dit erg jammer. Roel wil daaraantegen best hier blijven. Alhoewel hij het er regelmatig over heeft dat we hier niets hebben.Dus een beetje dubbel.
Ook hebben we alletwee geen topbanen. Het nog steeds casual werken vind ik toch wel een tegenvaller. Geen werk is geen geld.
Hoewel ik mijn werk wel leuk vindt, frustreert het me wel dat ik ver beneden hetgeen ik voor geleert heb werk. Hetgeen ik nu doe, doen anderen een kleine curcus voor, terwijl ik 6 jaar heb geleert en bovendien 14 jaar ervaring.
Zo kan ik nog wel een rijtje met " tegenvallers" opnoemen, maar dit heeft weinig zin. Sommige weten dat ik al lang worstel met terug gaan, voor anderen is het " schokkend nieuws".
We hebben het in ieder geval gebrobeert, we weten wat het is om aan de andere kant van de wereld te wonen en we weten wat we voor waarde Nederland heeft.
We gaan in ieder geval de eerste tijd in huis haar huisje. Ik kom eerst en wel op de tiende van Augustus. Roel sluit hier nog wat dingen af en kome ongeveer een maand later. en zo de hond en het paard komt weer wat later.
Ik moet het voor nu even hier
bij laten, wan tik ben aan het werk en moet weer snel wat gaan doen.
Iedereen is in ieder geval op de hoogte.
tot snel:

veel liefs Roel en Mary

  • 15 Juni 2009 - 06:22

    Inge:

    Jee joh, ik had het al gelezen maar keek er ook wel van op. Maar 3 jaar is een goede tijd geweest toch om het te proberen en alles een kans te geven? Hup...allemaal weer in het vliegtuig en terug naar NL. Wel fijn dat jullie hond en paard ook weer mee terug nemen.

    Succes met alles weer regelen en doen, zal wel weer een hele klus zijn.

    Groetjes Inge

  • 15 Juni 2009 - 18:00

    Marion:

    Het nieuws gaat hier als een lopend vuurtje door de familie. Ik hoorde het van Opa, die het van Marjolein had, die het weer van Joyce had want die was de eerste die het las. Misschien jammer voor jullie dat het niet gelukt is maar jullie hebben drie jaar toch heel erg je best gedaan. En ik denk dat contacten met andere mensen zeker voor Kit maar ook voor Mary heel belangrijk zijn. Wij (Opa voorop) zijn blij jullie binnenkort weer te zien. Veel sterkte met al het geregel met jullie dieren en spullen. Tot gauw, veel liefs Marion en Leo

  • 15 Juni 2009 - 18:09

    Marian En Richard:

    Wij vinden het in elk geval erg leuk om jullie weer wat vaker te kunnen zien. En jullie zijn wel een hele bijzondere ervaring rijker!

    Liefs, Richard, Marian, Menke en Welmoed

  • 15 Juni 2009 - 21:00

    Roos:

    He Mary

    Poeh heftig zeg!! Maar ik kan het me goed voorstellen!! Weet je?? een huisje op een volkstuintje in de huisduinerpolder geeft ook heel veel rust en ruimte.

    Sterkte met de verhuizing!! en alle regeldingen.

    Groetjes Rosita

  • 16 Juni 2009 - 06:47

    Opa Tuin:

    Jongens ik kan me voorstellen dat dit ergens een grote teleurstelling voor jullie moet zijn. Jullie hadden er meer van verwacht en je er ook meer van voorgestel d Dit is een moeilijke maar dacht ik toch ook verstandige beslising Nog langer uitstellen en blijven proberen maakt het alleen maar steeds moeilijker en de teleutelling steeds groter. Welkom terug in Holland en ik mag het misschien niet zeggen ,maar in -zijn hart is deze Opa toch wel een beetje blij
    want vooral sinds ik ook Kit heb leren kennen, mis ik jullie meer dan ooit.
    Opa

  • 16 Juni 2009 - 19:34

    Hiltje:

    .......je wist al dat ik er blij mee ben! Kunnen we eindelijk weer bellen wanneer we willen zonder er bij na te denken hoe laat het daar is om vervolgens toch jou wakker te rinkelen of sms-en, haha!

    Modderman, we will be back soon, very soon!!!

    Tuut

  • 18 Juni 2009 - 09:54

    Yolanda:

    he luitjes ,het nieuws doet de ronde al hoor.!!
    de datum nu ook geprikt t is wat he...
    veel groetjes hou jullie goed,vanuit zonnig Holland , [spreek je via de mail]doeiiiiiiiiiiii
    Yolanda en the fam

  • 21 Juni 2009 - 16:46

    Margriet:

    fantastisch dat jullie terugkomen! ja of mag ik niet zo reageren?Ik vind jullie een paar dappere mensen die gedaan hebben waar anderen alleen maar van droomden,Ik hoop wel dat we dan ook weer ritjes kunnen maken,want ik rij steeds alleen,ook niks meer aan soms!!!!!Nou ik wens jullie heel veel sterkte met alle dingen die nu weer geregeld moeten worden etc.veel liefs!

  • 22 Juni 2009 - 21:44

    Nanda:

    We hebben al gemaild maar toch even hier nog wat zeggen ik hoop dat alles goed verloopt met het afronden van alles en jullie hebben groot gelijk als de heimwee toe heeft geslagen moet je gewoon je hart volgen,Heel veel sterkte en tot ziens.En er is vast wel een baan op Noorderhaven succes he.
    Groetjes en liefs Nan

  • 13 Juli 2009 - 10:17

    Reny:

    Nou Mary, dat is nieuws zeg!
    Maar jullie hebben het in ieder geval wel geprobeert, je weet wat je daar niet had en je weet wat je hier allemaal wel hebt. Toch een hele ervaring rijker. En wie weet hoe het ooit nog loopt.
    Misschien zien we elkaar dan nog eens.

    groetjes je nichtje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

emigratie naar Australie.

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2009

nieuwe telefoonnummers

15 Juni 2009

we komen terug

21 April 2009

vervolg weer thuis

20 April 2009

Weer Thuis

15 Maart 2009

we komen!!!!!!!!!
mary

emigratie naar Australie.

Actief sinds 31 Mei 2006
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 51583

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2006 - 04 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: